Teimme jälleen perinteisen asiakaspalautekyselyn vuoden päätteeksi, ja olemme täällä nyt suorastaan liikuttuneita tuloksista. Alla suoria sitaatteja palautteestanne:
”Loistavaa palvelua ja ammattitaitoa. Hienoa kehitystyötä tuotetietojen saralla”.
”Hyvää ja nopeaa palvelua myös meille, jotka eivät ole kovin rutinoituneita palvelun käyttäjiä vähäisen tuotemäärän takia!”
”Olen aina saanut nopeasti vastaukset kysymyksiini ja ammattitaitoista ja ystävällistä apua kaikissa ongelmissa. Tietokannan käytön kynnys madaltuu, kun asiakaspalvelu ja neuvonta toimii hyvin”
”Aloitin LVI-INFO.fi:n käytön 2023 ja olen saanut todella hyvää palvelua niin sähköpostitse kuin puhelimitse sekä koulutusta Teamsin välityksellä”
Tulokset kootusti
93% vastaajista on sitä mieltä että palvelu on ystävällistä ja että käsillä oleva ongelma ratkeaa useimiten yhteydenotolla asiakaspalveluun. Vielä suurempi osa, 96 % vastaajista, oli sitä mieltä että saa yleensä vastauksen kysymykseensä. 86% oli sitä mieltä, että varmimmin asia ratkeaa olemalla yhteydessä sähköpostitse.
Vastaajien kokonaismäärä kyselyssä (n) oli 28, ja se tehtiin tammikuun 2024 aikana.
Kiitos kaikille vastanneille vaivannäöstä!